קלינטון: "לתת לטראמפ הזדמנות להנהיג‎"; אובמה: "אל תהיו ציניים"

    שלמה בן יוסף 3 Comment on קלינטון: "לתת לטראמפ הזדמנות להנהיג‎"; אובמה: "אל תהיו ציניים"

    טים קיין: אני רוצה להודות להילארי על זה שהיא הציעה לנו להשתתף 'בנסיעה הפרועה' הזו • הילרי קלינטון: אל תפסיקו להאמין בדברים שחשוב להילחם למענם • ברק אובמה: אנחנו לא דמוקרטים או רפובליקנים, אנחנו פטריוטים קודם כל

    צילום: פלאש90
    20:26
    09.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו במסר תקיף: "אם נצטרך לעמוד לבד, נעמוד לבד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגנה של הילארי קלינטון, טים קיין אמר בנאומו: "אשתי אן ואני כ״כ גאים בהילארי קלינטון, כל מה שהיא עשתה במהלך חייה בכל התפקידים, זה לעשות היסטוריה, היא הפכה למועומדת הראשונה שעמדה בראש מפלגה גדולה בבחירות. אני גאה בהילארי כי הייתה השראה, בכל מה שהיא עשתה היא הייתה ממוקדת בזה, התרגשתי מזה, רציתי להריץ אותה להיות הנשיאה הראשונה, היה לה צוות נהדר.

    אנשים כ״כ נאמנים לה, כי היא כ״כ נאמנה להם, ואני ראיתי את החמלה והרגישות הזו בהילארי, וגם בביל, זה היה כ״כ מדהים, אני רציתי לעזור לה כי היא אוהבת את המדינה הזו, אף אחד לא היה צריך לדאוג אם הילארי תקבל את תוצאות הבחירות, היא מכירה את השיטה, היא אוהבת אותה, היא נלחמה שוב ושוב, האהבה שלה למדינה, ברורה לכולם, אני רוצה להודות להילארי על זה שהיא הציעה לנו להשתתף 'בנסיעה הפרועה' הזו".

    הילארי קלינטון עלתה לבמה אחריו ונאמה את נאום ההפסד שלה: ״תודה חברייי, תודה על זה שאתם כאן, ואני אוהבת את כולכם, אתמול בירכתי את טראמפ ואמרתי שאעבוד איתו, למען אמריקה, ואני מצטערת שלא זכינו בבחירות האלו בשביל הערכים שבהם אנו מחזיקים, אבל אני מרגישה גאווה ותודה על מה שבנינו, אתם מייצגים את מה שהכי טוב באמריקה.

    אני יודעת שאתם מאוכזבים, אני מרגישה זאת שוב, זה כואב וזה יהיה לעוד הרבה זמן, אלו היו בחירות למען המדינה שאנחנו אוהבים, ראינו שהאומה שלנו יותר מפולגת ממה שחשבנו, אבל אני אלחם למען אמריקה תמיד, וזאת הסיבה שאנחנו צריכים לקבל את הבחירות הללו. אנחנו מכבדים את הערכים הללו, ותנו לי להוסיף שהדמוקרטיה שלנו, לא רק כל 4 שנים אלא כל השנים, אנחנו תמיד צריכים לקדם את הערכים שלנו, לאפשר כלכלה טובה לכולם, בילינו שנה וחצי בלהביא יחדיו מיליוני בני אדם שיגידו ביחד-שהחלום האמריקני גדול מספיק בשביל מהגרים, בעלי מוגבלויות…. כולם…. האחריות שלנו כעת כאזרחים היא להמשיך לעשות את תפקידנו.

    אני רוצה להודות לטים קייין…. זו הייתה הנאה להכיר אותם, וראשי שקט כשאני יודעת שקיין מייצג אותנו בוירג'ניה. לברק ומישל אובמה- המדינה שלנו חייבת לכם בענק״.

    שעה קלה אחר כך נאם ברק אובמה ואמר "אמרתי לאנשים שלא משנה מה יהיו התוצאות, השמש תזרח בבוקר. זה משהו שהבטחתי שבאמת קרה. היה לכולם לילה ארוך, גם לי. היה לי צ'אנס לדבר עם טראמפ אתמול בלילה, על הזכייה בבחירות, ולבוא לבית הלבן, ולהבטיח שיש לנו העברת שלטון. היו לנו כמה הבדלים, אבל זכרו, לפני שמונה שנים, גם לי ולבוש היו חילוקי דעות. הצוות שלו היה מקצועי וההעברה הייתה חלקה, מה שהבנו זה שהנשיא והסגנות היא יותר גדולה מכולנו, זאת הדוגמה שלפיה נעבוד, אנחנו נעבוד קשה כדי להעביר את השלטון. כולנו מקווים להצלחתו של טראמפ ושיצליח להצעיד את המדינה. אנחנו נראה את זה לעולם.

    "דיברתי גם עם הילרי קלינטון אתמול, שמעתי את הערותיה ואני גאה בה. היא חיה בעולם הפוליטי, עשתה הכל למען המדינה, היא הייתה מזכירת מדינה נהדרת, הרבה אמריקאים מסתכלים עליה בגאווה, היא שלחה מסר לכל הבנות, שהן יכולות להגיע לגבהים הכי גבוהים שיש. היא שלחה מסר לכולם. כולם עצובים שהם מפסידים את הבחירות, אבל צריך לזכור שכולנו קבוצה אחת. אנחנו לא דמוקרטים או רפובליקנים, אנחנו פטריוטים קודם כל, אנחנו אמריקאים שרוצים טוב למדינה שלנו. זה מה ששמעתי מטראמפ אתמול, ושמחתי על כך. זה מה שהמדינה צריכה, כבוד עבור המוסדות שלנו, עבור דרך החיים, החוקים, וכבוד אחד לשני".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      קלינטון המסכנה איך היא בכתה שם קורע לב

    2. 2

      קלינטון מספיק עשית 30 שנה לא רוצים אותך עוד 4 שנים

    3. 1

      ה' לא נותן לשקרנים להצליח גם טראמפ חמור אבל לא שקרן בקיצור טראמפ הגדול